Drvo i kamen
  • Početna
  • Drvo
    • Drvo za fasade i ograde
    • Drvo za baštu i vrt
    • Drvena vrata
  • Kamen
    • Ukrasni kamen za dvorište
    • Kamen za staze
    • Crep i cigla za pod
  • O nama
  • Blog
  • Kontakt
  • Početna
  • Drvo
  • Kamen
  • O nama
  • Blog
  • Kontakt

Reklamacije

Početna / Reklamacije

Reklamacije

Reklamacije potrošača

Na proizvode kupljene u Internet prodavnici kupac može da izjavi reklamaciju putem naše kontakt strane.

Kupac ima pravo da vrati robu u sledećim slučajevima:

- isporuka robe koja nije naručena;

- u slučaju nesaobraznosti sa ugovorom.


Saobraznost robe

Trgovac je dužan da isporuči kupcu robu koja je saobrazna ugovoru. Smatra se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:

  • ako odgovara opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao kupcu kao uzorak ili model;

  • ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja kupoprodajnog ugovora;

  • ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

  • ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, odnosno proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Trgovac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru, koja je postojala u času prelaska rizika na kupca, bez obzira na to da li je za nesaobraznost znao.

Trgovac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi posle prelaska rizika na kupca, ako potiče od uzroka koji je postojao pre toga ili ako je kupac mogao lako uočiti nesaobraznost, a trgovac izjavio da je roba saobrazna kupoprodajnom ugovoru. Trgovac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, kao i za nepravilnu instalaciju ili montažu robe koja je posledica nedostatka u uputstvu koje je predao kupcu radi samostalne instalacije ili montaže.

Trgovac ne odgovara za nesaobraznost robe ugovoru - ako je u času zaključenja ugovora kupcu bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Ukoliko se kod manjkave robe ne radi o robi za koju se moraju izdati garancije za tehničku robu, smatra se da je izričito ugovoreno sledeće: u slučaju da je kupac fizičko lice, trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru o kupoprodaji, koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na kupca, odnosno od dana predaje robe kupcu. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na kupca, odnosno od dana predaje robe kupcu. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na kupca pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Ovi rokovi ne teku u periodu koji trgovac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.


Reklamacije potrošača

Na proizvode kupljene u Internet prodavnici kupac može da izjavi reklamaciju putem naše kontakt strane.

Uz izjavljenu reklamaciju, kupac ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini (račun, specifikacija porudžbine, potvrda o izvršenom plaćanju) i ukoliko je u mogućnosti fotografije reklamiranog proizvoda.

Kupac izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu nesaobraznosti, garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene, oštećenja pošiljke u transportu i sl. Kada je reč o ostvarivanju prava iz garancije, kupac može da izjavi reklamaciju trgovcu u roku u kojem je predviđena odgovornost trgovca (prodavca) po osnovu nesaobraznosti, a posle isteka tog roka reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije.

Obaveza je trgovca da na reklamaciju kupca odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor trgovca na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu kupca o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija kupca prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za tehničku robu.

Na sve žalbe i reklamacije kupac će dobiti odgovor u najkraćem mogućem roku, a dobra praksa naše firme je da se svi problemi rešavaju dogovorom na obostrano zadovoljstvo. Ako se, međutim, dogovor ne postigne, Zakonom o zaštiti potrošača predviđene su mogućnosti vansudskog rešavanja sporova.

Napomena: kupac je dužan da se pridržava napomena o korišćenju artikla koje je proizvođač/prodavac naveo u uputstvu za korišćenje. Kupac ne može da ostvari svoja prava u slučaju da je fizički oštetio proizvod, ako je neispravan proizvod servisiralo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, ako se nije pridržavao uputstava za upotrebu i tako izazvao kvar uređaja, ako je kvar nastao dejstvom tzv. više sile (udar groma, poplava, požar itd).

Drvo i kamen
  • Aranđelovac, Srbija

  • info@drvoikamen.rs
  • +381 64 314 24 39

Kategorije

  • Drvo za fasade i ograde
  • Drvo za baštu i vrt
  • Drvena vrata
  • Ukrasni kamen za dvorište
  • Kamen za staze
  • Crep i cigla za pod

Informacije

  • Način plaćanja
  • Isporuka robe
  • Reklamacije
  • Uslovi korišćenja
  • Politika privatnosti

© 2025 All Right Reserved. | Powered by Lucky Web Solutions | SEO optimizacija

  • Početna
  • O nama
  • Blog
  • Kontakt